Blog
Noutăți din lumea comerțului online și a logisticii, plus toate informațiile importante de la Packeta România și Packeta Group într-un singur loc.
Rubrici
Zásilkovna a lansat operarea sortatoarelor robotizate PackMan
Zásilkovna este prima companie din Europa care folosește sortatoare robotice numite PackMan la depozitele sale. Zásilkovna, cea mai importantă companie cehă de tehnologie, a lansat operarea sortatoarelor robotizate PackMan la depozitele sale. PackMans sunt camioane AGV care pot transporta colete cu o greutate de până la 15 kilograme cu dimensiuni de 40 x 40 x
Timp de depozitare mai scurt pentru colete între 1 noiembrie și 20 decembrie 2021
Dragi parteneri, Vă aducem informații importante cu privire la funcționarea sezonieră a Packeta și a partenerilor noștri de transport logistic din întreaga Europă. Ca în fiecare an, anul acesta intenționăm să reducem temporar timpul de depozitare a coletelor la punctele noastre Pick-up. Timp de depozitare mai scurt pentru colete și o manipulare mai rapidă Rețeaua
Extindeți-vă în Orientul Mijlociu cu noi
Începeți să livrați bunuri cu noi în Emiratele Arabe Unite și în curând în alte țări din Orientul Mijlociu. Vă oferim posibilitatea de a vă extinde rapid și ușor în Orientul Mijlociu, unde veți găsi o piață complet nouă. În prezent, puteți livra bunuri în Emiratele Arabe Unite cu noi și vă vom oferi în
Grupul Packeta își continuă creșterea record
Grupul Packeta își continuă creșterea record. În primul semestru,numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, iar cifra de afaceri a depășit 84 de milioane de euro. Packeta Group, platforma globală de e-commerce, a înregistrat o cifră de afaceri de 84,6 milioane de euro pentru prima jumătate a anului 2021. Aceasta reprezintă o creștere
Depozit nou și adresă nouă de returnare a coletelor
Volumul coletelor către România este în continuă creștere, motiv pentru care în București, deschidem un depozit nou. Ca urmare a acestui fapt, vom oferi un proces de livrare mult mai eficient în România. Noile spații sunt suficient de mari pentru a face față creșterii numărului de colete în sezonul următor. Procesele organizatorice finale sunt
Solicitare de schimbare a logo-ului Coletaria.ro în Packeta
Dorim să vă informăm că, Coletaria.ro a început un proces de rebranding și va prelua în curând numele Packeta, grupul internațional de care aparține. Schimbarea denumirii mărcii a venit ca un pas firesc, în urma evoluției accelerate înregistrate de Coletăria.ro în ultimii ani.Sub noul nume Packeta, clienții ne vor recunoaște rapid și clar atunci când
Modificări ale serviciilor în Ungaria și Olanda
Noua adresă de retur a coletelor în Olanda Dragi clienți, Am lansat o nouă adresă de retur în Olanda, unde clienții pot începe imediat direcționarea coletelor. Noua adresă este:Packeta/mySendle CrossdockCode for return parcelsGraafstroomstraat 23044AR RotterdamOlanda Update, 10.11.2021 Adresa actuală de retur a coletelor va fi reziliată cu efect imediat. Expedierile pot fi acceptate pe loc
Modificări ale livrării coletelor în Germania din 15 septembrie 2021
Serviciul „Cea mai bună livrare la adresă în Germania” Dragi parteneri, Începând cu 15 septembrie, vor exista schimbări în livrarea coletelor în această țară – avem o noutate pentru tine: lansăm cea mai bună livrare la adresă! Ce reprezintă serviciul cea mai bună livrare la adresă? Aceasta este o metodă de transport care ne permite
Serviciu nou – Zasilkovna livrează coletele în portbagajul unui vehicul Skoda parcat
Zasilkovna a lansat propriul serviciu de livrare la domiciliu numit Zasilkovna Domu și va oferi acum clienților săi un alt serviciu nou – livrarea coletelor în portbagajul unui vehicul parcat, pe care l-a dezvoltat în colaborare cu SKODA AUTO. „Odată cu lansarea livrării coletului în portbagajul mașinii, Zasilkovna își îndeplinește o altă promisiune și crește
Acum, noi vom corecta adresele de livrare ale clienților dvs.
Dragi parteneri, Ca urmare a solicitărilor primite din partea dvs., vom corecta începând de astăzi, 19.08.2021 toate erorile apărute în adresele de destinație a comenzilor clienților dvs. Începând de astăzi, 19. 08. 2021, nu veți mai fi nevoiți să corectați adresele incorecte. Noi vom face acest lucru pentru dvs. Ce înseamnă asta acest lucru? Credem