Grupul Packeta își continuă creșterea record. În primul semestru,numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, iar cifra de afaceri a depășit 84 de milioane de euro.
Packeta Group, platforma globală de e-commerce, a înregistrat o cifră de afaceri de 84,6 milioane de euro pentru prima jumătate a anului 2021. Aceasta reprezintă o creștere de la an la an de 138%. Volumul coletelor expediate a ajuns la aproape 33,5 milioane, ceea ce reprezintă o creștere de 131% de la an la an. Numărul punctelor proprii de preluare ale Packeta a crescut cu aproape 2.000, la aproape 8.000 în primul semestru, iar Grupul are peste 92.000 de puncte de preluare a partenerilor. Cea mai semnificativă creștere de la an la an a cifrei de afaceri a fost înregistrată în Germania cu 323%, cu o creștere de 284% a numărului de colete. România a obținut, de asemenea, rezultate foarte bune, cu o creștere de 392% a numărului de colete și o creștere de 166% a cifrei de afaceri.
"Am avut cel mai de succes semestru din istoria Packeta. Am crescut cu peste 110% în toate entitățile noastre. Până la sfârșitul anului, vom lansa și alte proiecte interesante în domeniile automatizării, roboticii. Vom crește semnificativ numărul de depozite și, bineînțeles, ne pregătim intens pentru sezonul de Crăciun. Scopul nostru este să fim cel mai bun partener pentru magazinele online",spune Simona Kijonková, fondator și CEO al Packeta Group.
De asemenea, au existat schimbări semnificative la nivelul entităților întregului grup. Zásielkovňa și Przesyłkownia au trecut printr-un un proces complet de rebranding și se numesc acum Packeta Slovacia și Packeta Polonia. Schimbarea de la Csomagküldő la Packeta Ungaria a avut loc și în Ungaria, iar în România, Coletaria este acum Packeta România. Cu excepția Republicii Cehe, schimbarea numelui a avut loc în toate țările în care Packeta operează.
Scopul procesului de rebranding este de a unifica numele în întregul grup din întreaga Europă. „Clienții ne vor recunoaște rapid și clar atunci când fac cumpărături de la orice magazin online din întreaga lume. În același timp, brandul unificat ne va permite să beneficiem de sinergiile cooperării de marketing cu alte țări„, comentează Daniel Tinz, COO pentru CEE și DACH al Packeta Group.
O altă nouă evoluție este achiziția companiei slovace ReMax Courier Service, care aparține acum Grupului Packeta. Odată cu achiziția de milioane de euro, Packeta a devenit unul dintre cei mai mari jucători din domeniul livrării de colete de pe piața slovacă. Achiziția companiei ReMax Courier Service face parte din strategia pe termen lung a Packeta de a-și extinde portofoliul cu noi servicii.
Anul acesta, Grupul Packeta vizează o cifră de afaceri de 201 milioane de euro și 75 de milioane de colete expediate cu o valoare totală de 3,3 miliarde de euro.