Pe baza feedback-ului dvs., nu vom solicita ca dimensiunea coletului să fie trimisă la expedierea coletului
Dragi parteneri,
În luna iulie a anului trecut v-am informat că începând cu luna septembrie 2021 va fi obligatorie depunerea greutății coletului în sistemul nostru la expedierea coletelor, iar de la 1 martie 2022, de asemenea, dimensiunea coletului. Intențiile noastre au fost clare: să ne optimizăm procesele și să facem livrarea coletelor și mai rapidă.
Dar, pe baza feedback-ului pe care l-am primit de la dvs., magazinele noastre online partenere, am decis că trimiterea dimensiunii și/sau a categoriei de dimensiune a coletului nu va fi necesară (acum știm – datorită dvs., că măsurarea dimensiunii coletului și asigurarea faptului că este corectă din punct de vedere tehnic este foarte dificilă pentru unii dintre dvs.).
Începând cu luna martie, nu vom solicita, de asemenea, furnizarea de informații despre timpul aproximativ de expediere a coletelor.
Doar introducerea obligatorie a greutății de expediere rămâne valabilă
Trimiterea dimensiunii coletului este opțională de acum înainte
Să explicăm de ce am dorit inițial să implementăm depunerea obligatorie a dimensiunii coletului și cum ne ajută cunoașterea dimensiunii unui colet la colectare.
Dacă cunoaștem dimensiunea coletului în avans, putem:
- Să mapăm eficient capacitatea Z-BOX-ului și, prin urmare, evitați complicațiile, cum ar fi coletul care nu se încadrează în Z-BOX.
- Să planificăm mai bine distribuția coletelor la punctele de preluare.
- Să reducem numărul de colete returnate.
- Să anticipăm capacitatea necesară de distribuție a coletelor; planificarea mai eficient a rutelor de curierat; și, prin urmare să facem livrarea și mai rapidă.
Acesta este motivul pentru care vă rugăm să ne informați despre dimensiunea coletului, informație stocată în sistemul nostru. Ne ajută enorm să ne îmbunătățim serviciile.
Notă importantă: unii dintre transportatorii cu care colaborăm solicită dimensiunile coletului și, fără această informație, coletul nu poate fi colectat pentru expediere.
Care sunt următorii pași?
O întrebare comună, pe care am primit-o în feedback-ul de la magazinele online a fost de ce nu putem măsura singuri dimensiunile coletelor la sosirea lor în depozite. Răspunsul este simplu: să știm dimensiunea coletului în acest stadiu este prea târziu pentru noi; deoarece, în cazul în care coletul este supradimensionat, acesta trebuie redirecționat, ceea ce duce la întârzieri în livrare și, în unele cazuri, și la modificări ale locației punctului de livrare (ceea ce atrage de la sine înțeles, o experiență neplăcută pentru client).
Estimarea dimensiunii
Chiar acum, lucrăm la un proces de estimare a dimensiunii coletului care ne-ar permite să evaluăm cel puțin dimensiunea unui colet pe baza experienței; prin urmare, să oferim clienților dumneavoastră cele mai bune servicii la cel mai bun preț. Reușim să livrăm 98% din colete în ziua următoare și ne străduim să păstrăm această statistică, dacă nu chiar să o îmbunătățim.
Vă mulțumim tuturor celor care ne-ați oferit feedback, note și comentarii deoarece ne ajută să ne îmbunătățim serviciile. De asemenea, mulțumim tuturor partenerilor noștri, magazine online, care trimit dimensiunea coletului la expediere.
Packeta România