A mai trecut un an și perioada sărbătorilor de iarnă se apropie cu pași repezi. Pentru a vă ține la curent cu tot ceea ce aduce acest sezon aglomerat, am creat acest articol care va include toate informațiile importante – suprataxe sezoniere, modificări ale serviciilor, ajustări ale orelor de deschidere, date pentru cea mai recentă depunere la depozite – toate confortabil într-un singur loc 🎄👇
PS, vom adăuga și actualiza informațiile din acest articol continuu până la sfârșitul anului.
Suprataxe sezoniere ale transportatorilor parteneri
Ca în fiecare an, unii dintre transportatorii noștri parteneri au anunțat suprataxe sezoniere pentru lunile următoare ca urmare a volumelor mai mari de colete preconizate.
Suprataxele sezoniere sunt o parte inevitabilă a sezonului de vârf. Pentru a face față creșterii volumelor de colete, unii dintre transportatorii noștri parteneri din străinătate cresc temporar prețurile. Acest lucru asigură eficiența maximă a procesului și calitatea serviciilor pentru clienți.
Mai jos puteți găsi un tabel structurat cu modificările sezoniere ale transportatorilor:
Vă rugăm să rețineți că aceste suprataxe vor fi implementate în lista noastră de prețuri în conformitate cu termenii și condițiile generale începând cu 1 noiembrie 2023.
Suprataxele menționate se aplică la predarea (depunerea) coletelor în România, prețurile pentru predare în alte țări pot diferi.
Scurtarea perioadei de depozitare standard a coletelor la punctele pick-up și Z-BOX-uri
Anual, în perioada premergătoare Crăciunului, scurtăm perioada de depozitare a coletelor la punctele pick-upși Z-BOX-uri pentru a menține procesul de livrare a coletelor cât mai efficient posibil. Menține capacitatea punctului pick-up mai flexibilă și încurajează destinatarii să-și ridice coletele mai repede. De asemenea, înseamnă că rambursul va ajunge mai repede în conturile bancare ale expeditorilor.
📦De la 1 noiembrie până la 21 decembrie 2023, perioada de depozitare a coletelor va fi redusă la punctele pick-up și la Z-BOX-urile din România, Ungaria Cehia și Slovacia.
- Destinatarii au la dispoziție 5 zile pentru a-și ridica coletul (în funcție de programul punctului pick-up).
- Este posibilă prelungirea perioadei de depozitare standard a coletelor, dar numai cu 2 zile.
- Extinderea perioadei de stocare prin intermediul aplicației mobile Packeta este posibilă cu câte o zi până la maximum 2 zile.
- Este important să verificați orele de deschidere ale punctelor pick-up, deoarece unele sunt deschise în weekend, iar orele de deschidere se bazează pe perioadele de depozitare a coletelor.
De exemplu, dacă un colet este livrat la punctul pick-up luni, 6 noiembrie:
IAR punctul pick-up este deschis de luni până vineri, perioada de depozitare va fi stabilită până pe 13 noiembrie. O prelungire este posibilă pentru 14 și 15 noiembrie.
SAU punctul pick-up este deschis de luni până sâmbătă, perioada de depozitare a coletelor va fi stabilită până pe 12 noiembrie. O prelungire ar fi posibilă pentru 13 și 14 noiembrie.
ORI punctul pick-up este deschis de luni până duminică, atunci perioada de depozitare ar fi până pe 11 noiembrie. O prelungire ar fi posibilă pentru 12 și 13 noiembrie.
- Destinatarii au la dispoziție 2 zile calendaristice pentru ridicarea coletului.
- Prelungirea perioadei de depozitare standard a coletelor este posibilă doar cu o zi calendaristică.
- Perioada maximă de stocare este de 3 zile calendaristice.
📦Cum se prelungește perioada de depozitare a coletelor
- Prin aplicația mobilă Packeta (cea mai ușoară și mai rapidă soluție 🙂)
- Prin linkul pe care l-ați primit în notificarea prin e-mail a livrării coletului dvs. la punctul pick-up selectat.
- În trackingul de urmărire a coletelor online.
- Contactând serviciul nostru pentru clienți.
Cu toții ne dorim ca, cadourile să ajungă la timp pentru a le pune sub bradul de Crăciun! 🎄 Pentru a ne asigura că toate coletele vor ajunge la timp, stabilim anual o dată limită pentru ultima sosire a acestora la depozitele noastre.
Ați primit deja informații utile despre funcționarea Packeta în timpul sezonului de vârf și acum am dori să vă spunem cum va fi cu expedierea coletelor în străinătate.
Partenerii noștri logistici ne-au furnizat termenele limită recomandate pentru a ne asigura că coletele vor fi livrate înainte de Crăciun.
Datele de mai jos sunt valabile pentru livrări în cadrul rețelei noastre, adică la punctele pick-up sau la depozite.
Vă rugăm să rețineți că nu putem garanta 100% livrarea până la Crăciun, dar vom face tot posibilul pentru a ne asigura că coletele dumneavoastră sunt livrate la timp.