Blog

Reducem procentul de produse returnate de către clienții din Europa

23.07.2020, 10:00

Stimați clienți,

începând cu 8 iunie 2020 este necesar să încărcați în sistemul nostru ambele informații de contact (e-mail și număr de telefon) pentru colete. Aceste informații le sunt necesare partenerilor noștri logistici din Europa și sunt esențiale pentru livrarea optimă a coletelor și pentru comunicarea cu clientul.


Transportatori care solicită deja ambele informații de contact 

  • Republica Cehă (Best Delivery Solution)
  • Omniva (Letonia, Estonia, Lituania)
  • Post Nord (Danemarca, Suedia)
  • Slovacia (Best Delivery Solution)

Această măsură este implementată treptat de către toți transportatorii cu care colaborăm. Aceasta este o tendință din ce în ce mai comună în vederea îmbunătățirii proceselor și a calității livrării. Dat fiind numărul de parteneri cu care lucrăm, am decis să începem să ne validăm datele.


Ce beneficii aduce această schimbare?

  • o mai bună comunicare cu clientul
  • o reducere semnificativă a procentului de retururi și de reclamații
  • simplificarea procesului de transmitere a coletelor
  • o calitate mai ridicată a livrării la clienții din Europa
  • facilitarea fluxului de comunicare către dumneavoastră

În urma acestei decizii, începând cu 15 iunie, coletele trimise trebuie să fie identificate cu ambele informații de contact ale clienților din Europa. 


Vă mulțumim pentru înțelegere, 

Coletăria.ro


Distribuie:

Rubrici