Livrare la adresă și capacitatea transportatorilor din Republica Cehă – Situația actuală a transportatorilor pe piață
Dragi clienți,
După cum știți bine, compania Zásilkovna Cehia vă transmite coletele ca parte a serviciului livrare la adresă către curierii colaboratori DPD, Geis și WeDo (fostul Intime).
Care este situația actuală?
PPL și GLS au refuzat să coopereze cu noi în 2020. Companiile de curierat DPD, Geis și WeDo (fosta Intime) ne-au limitat deja în primul val de pandemie cu numărul maxim de colete pe care le putem preda pe zi. Prin urmare, am fost nevoiți sa venim în întâmpinarea dvs. atunci când a trebuit să anulăm livrarea directă către anumiți curieri. Am lucrat cu aceste limite de-a lungul anului 2020 și, din păcate, am primit din nou o limitare de la DPD și Geis (același proprietar), printr-o reducere suplimentară cu 50% a limitelor volumului existent cu efect imediat. Acestia justifică această atitudine prin situația de pe piața logistică și sezonul dificil de Crăciun.
Zásilkovna nu a subestimat sezonul de sarbători și pregătirile pentru acesta. Din păcate, partenerii noștri de curierat au decis să ne limiteze la numărul de colete pe care le vor prelua de la noi. Vă asigurăm că vom face tot posibilul să predăm coletele acestor transportatori. Pe de altă parte, limita zilnică pe care o putem transmite acestor curieri este clar stabilită și nu suntem în măsură să o mărim. Nu suntem capabili să influențăm în niciun fel deciziile companiilor de curierat, este foarte neplăcut pentru noi, mai ales că ne aflăm într-un anotimp exigent de Crăciun.
Redirecționarea automată temporară a coletelor către cele mai apropiate punct pick-up.
Ca urmare a motivelor de mai sus, a trebuit să continuăm procesul de redirecționare automată a unor colete, care vor fi peste limitele curierilor, către cele mai apropiate puncte pick-up adecvate din Zásilkovna. Presupunem că acestea vor fi dimensiuni mai mici dintre toate coletele pentru livrare la adresă. Clienții dvs. vor fi informați în mod corespunzător cu privire la acest lucru prin e-mailuri, SMS și notificări în aplicația mobilă Zásilkovna. Prin urmare, vor afla informații specifice despre adresa de destinație a punctului pick-up și motivele redirecționării. Ulterior, vor primi în mod implicit parole pentru ridicarea coletelor.
Dragi cumpărători online, vă cerem două lucruri:
- Dacă decideți să utilizați în continuare serviciul de livrare la adresă, vă rugăm să comunicați cu clienții dvs. că expedierea poate fi livrată la cel mai apropiat punct pick-up în cazul în care limita maximă zilnică a curierilor și imposibilitatea predării coletului pentru livrare către adresa este epuizată.
- Dacă procedura descrisă provoacă complicații și nu vi se potrivește, vă rugăm să opriți temporar livrarea la adresă din magazinul dvs. online.
Încercăm să facem tot posibilul în Zásilkovna pentru a livra la timp toate coletele și cadourile de Crăciun. Această modificare nu va afecta livrarea standard către punctele pick-up.
Vă mulțumesc pentru cooperare și vă doresc multă sănătate și succes în sezonul de Crăciun.
Simona Kijonková
Fondator al Zásilkovna și CEO al grupului Packeta