- Numărul clienților Coletăria.ro a crescut cu 20% în 2019 față de 2018
- 30% dintre cele peste 800.000 de colete procesate de Coletăria.ro în 2019 au fost transportate în afara României
- Coletăria.ro estimează pentru 2020 creșterea numărului de puncte pick-up la peste 400
Coletăria.ro, expert în expedierea și livrarea coletelor, parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, a încheiat anul 2019 cu 60 de clienți, în creștere cu 20% față de anul anterior. Totodată, a extins rețeaua la nivel național la 150 de puncte pick-up și estimează pentru anul în curs creșterea numărului de puncte pick-up la peste 400 de unități.
„În prezent, Coletăria.ro are 60 de clienți magazine online și selleri în România, în creștere cu 20% față de finalul anului trecut, iar la nivelul grupului Packeta am depășit 28.000 de clienți internaționali. Pentru anul 2020, la nivel local, ne propunem să dublăm numărul clienților actuali”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.
„Țintim, în special, clienți magazine online, însă lucrăm și cu selleri (persoane juridice) care nu dețin un magazin online propriu, ci își desfășoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor. Din punctul de vedere al volumului de colete zilnice, țintim tipul de client care livrează minim câteva zeci de colete zilnic. Cu toate acestea, sunt și clienți relativ noi pe piața de eCommerce care apelează la serviciile Coletăria.ro, având un volum zilnic de colete ceva mai redus, dar care, bineînțeles, beneficiază de aceleași servicii de înaltă calitate în materie de expediere a coletelor și consultanță, așa cum beneficiază orice client cu volume considerabile de colete zilnice”.
Alexandr Jeleascov
CEO Coletăria.ro
Cei mai mulți dintre clienții Coletăria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice și care țin de industria de health & beauty. Printre clienții Coletaria.ro se află StarShinerS.ro, Melkior.ro, dEpurtat.ro, JucariaPerfecta.ro, PFarma.ro și Watchmag.ro.
„Aveam nevoie de o îmbunătățire a timpilor de livrare a comenzilor, dar și să oferim clienților noștri o experiență de shopping mai bună. Am ales serviciile Coletăria.ro pentru că sunt ușor de folosit, atât de noi, cât și de clienții finali, care știu în orice moment unde se află coletul lor, din momentul în care finalizează comanda și până când intră în posesia produselor. După începerea parteneriatului, am constat o diminuare a duratei de livrare, argument extrem de importat pentru noi”, spune Andreas Muntean, CEO StarShinerS.
„Colaborarea cu Coletăria.ro face parte din strategia noastră de dezvoltare internațională. Pentru noi a contat mult faptul că, prin integrarea cu Coletăria.ro, putem livra colete în toate cele 28 de țări din Uniunea Europeană, plus Ucraina și Federația Rusă, iar clienții pot alege fie să ridice produsele din oricare dintre cele peste 4.000 de puncte de pick-up, fie ca produsele să ajungă la domiciliul acestora, Coletăria.ro având parteneriate cu peste 100 de transportatori internaționali”, spune Alexandre Eram, CEO Melkior.
Creșterea livrării de produse în afara țării este o altă direcție strategică a Coletăria.ro pentru 2020, în măsura în care, anul trecut, din cele aproximativ 800.000 de colete livrate, 30% au fost transportate în afara României.
„Observăm o creștere semnificativă a produselor livrate cross border, odată cu creșterea competiției pe piață și a conștientizării avantajelor vânzării produselor în afara României. Apar tot mai mulți selleri care vând produse unice, tot mai multe inițiative străine care deschid magazine în România pentru a vinde în afara țării”, mai spune Alexandr Jeleascov, menționând că cele mai multe produse expediate din România ajung în Ungaria, Germania, Cehia, Polonia, UK, Italia, Spania și, în general, acolo unde sunt comunități mari de români și marketplace-uri stabile.