Zasilkovna a lansat propriul serviciu de livrare la domiciliu numit Zasilkovna Domu și va oferi acum clienților săi un alt serviciu nou – livrarea coletelor în portbagajul unui vehicul parcat, pe care l-a dezvoltat în colaborare cu SKODA AUTO.
„Odată cu lansarea livrării coletului în portbagajul mașinii, Zasilkovna își îndeplinește o altă promisiune și crește confortul livrării pentru clienții săi. Dezvoltăm și testăm soluția tehnologică de câteva luni în colaborare cu SKODA AUTO, iar acum putem oferi clienților noștri o altă modalitate de a-și primi coletul. Acest lucru confirmă în practică filozofia noastră de a aduce clienților noștri produse și servicii noi și unice care schimbă piața logistică. Zasilkovna își dorește să fie un lider tehnologic în domeniul său, așa că ne place să fim primii care încearcă noi tehnologii. După livrarea la Z-Boxes, livrarea în portbagajul unei mașini este un alt mod de a utiliza internetul în logistică”, spune Simona Kijonková, fondatoarea Zásilkovna și CEO al Packeta Group.
Cum funcționează serviciul?
Atunci când comandă prin intermediul aplicației web sau mobile, clientul comandă mai întâi livrarea coletului la o adresă și apoi poate redirecționa livrarea către SKODA folosind un formular online simplu. Acest lucru este trimis clientului printr-un link din e-mailul de notificare standard atunci când Zasilkovna preia fizic coletul pentru expediere. În formular, clientul selectează intervalul de timp și adresa aproximativă la care va fi parcat vehiculul, apoi confirmă totul prin conectarea la contul său SKODA Connect. Șoferul Zasilkovna poate trimite apoi o cerere pentru locația exactă a vehiculului clientului la momentul dat. Atunci când șoferul ajunge în imediata apropiere, verificată prin tehnologia GPS, acesta poate solicita deblocarea vehiculului pentru livrarea coletului.
Șoferul localizează și deblochează vehiculul folosind o aplicație de pe telefonul său. Nu este necesară nicio interacțiune între client și șofer în timpul livrării în sine. Șoferul poate debloca mașina o singură dată într-o fereastră de timp aprobată de client și părăsește vehiculul numai atunci când este complet blocat. Clientul poate urmări comenzile individuale și starea livrării acestora prin intermediul aplicației MySKODA.
Un beneficiu semnificativ al noii livrări către serviciul livrare în portbagajul clientului final este, de asemenea, rețeaua extinsă de peste 5.400 de puncte de preluare a Zasilkovna. În cazul în care nu va fi posibilă livrarea coletului în portbagajul mașinii, șoferul va depune coletul la cel mai apropiat punct de preluare adecvat, iar clientul are în continuare opțiunea de a ridica coletul în aceeași zi.
Serviciul Zasilkovna Car Delivery este disponibil pentru toate vehiculele SKODA fabricate începând cu ianuarie 2019 și echipate cu pachetul Care Connect: Acces la distanță, cu excepția vehiculelor ENYAQ iV, KAMIQ și SCALA, pentru care serviciul va fi disponibil la o dată ulterioară. Ca parte a acestui pachet, clientul trebuie să aibă activată funcția „Blocare/Deblocare de la distanță a vehiculului”.
Livrarea în portbagajul mașinii este încă în modul pilot și este posibilă în Praga și zona înconjurătoare. Vehiculul trebuie să fie parcat într-un loc accesibil publicului și nu poate fi ascuns de semnalul mobil (de exemplu, într-un garaj subteran) pentru a-l debloca.