Pe 28 martie 2024, va intra în vigoare o modificare a legislației locale, conform căreia fiecare magazin online care operează pe piața maghiară trebuie să ofere opțiunea de livrare prin intermediul transportatorului Hungarian Post (Poșta Maghiară) la prețuri fixe.
Ce înseamnă mai exact acest lucru și la cine se referă
Modificarea va afecta toate companiile stabilite (înregistrate) în Ungaria – companii cu o reședință înregistrată la nivel local și un număr local de înregistrare a companiei.
Începând cu 28 martie 2024, acești clienți trebuie să adauge în coșul lor de cumpărături ambele opțiuni de livrare ale Poștei Maghiare – livrare la domiciliu și livrare la punctul pick-up.
Dacă această modificare vi se aplică, acestea sunt condițiile obligatorii:
Coșul dvs. de cumpărături online trebuie să ofere livrare prin Poșta Maghiară. Mai exact, opțiunile de livrare la domiciliu și livrare la punctul pick-up.
Prețul transportului este fix și este publicat de Hungarian Post pe site-ul lor oficial.
De asemenea, este necesar să aveți un contract cu Poșta Maghiară (fie direct, prin intermediul unui partener, fie prin intermediul acestui link).
Cui nu i se aplică acest lucru?
Dacă magazinul dvs. online nu este înregistrat în Ungaria – o companie cu un număr de înregistrare și o reședință locală a companiei – această reglementare nu vi se aplică.
Cu toate acestea, chiar dacă acest regulament nu vă afectează în prezent, vă recomandăm oricum să integrați ambele servicii ale Poștei Maghiare. Vom monitoriza îndeaproape situația și vă vom informa cu privire la orice modificări suplimentare.
Mulțumim,
Packeta Romania