Dragi clienți,
Ne îmbunătățim constant serviciile și procesele pe baza feedback-ului dumneavoastră – clienții și partenerii noștri. Datorită acestui feedback, am îmbunătățit și simplificat, de asemenea, procesul de înregistrare a reclamațiilor.
Packeta este sinonim cu simplitate – iar acest lucru se aplică și reclamațiilor privind coletele. Pur și simplu completați formularul de reclamație pe https://www.packeta.ro/reclamatii
Dați click pentru a alege dacă sunteți :
În cazul persoanelor fizice, următorul pas este să verificați prin SMS dacă numărul de telefon mobil este înregistrat pe coletul revendicat și apoi tot ce este necesar este să completați un scurt formular de reclamație.
Ce aspecte sunt mai bune în comparație cu versiunea originală?
Completare mai rapidă și mai ușoară: nu va mai trebui să completați toate detaliile.
Soluție interactivă: câmpurile care trebuie completate se modifică în funcție de motivul reclamației și, prin urmare, în formular sunt solicitate doar detaliile necesare pentru tipul de reclamație = nu completați niciun câmp inutil.
Securitate sporită: noul formular este protejat împotriva atacurilor de pe internet, protejându-vă în același timp datele personale cu metode moderne de securitate IT.
Economisește timp: formularul solicită informații și documente de la utilizator, iar echipa noastră de relații cu clienții nu mai trebuie să vă contacteze de mai multe ori.
Gestionarea mai ușoară a reclamațiilor pentru colete din străinătate: procedura de reclamații este acum identică pentru întregul grup Packeta, iar reclamația poate fi astfel transmisă ușor și sistematic către o altă țară pentru a fi rezolvată, păstrând în același timp istoricul.
Schimbarea limbii: formularul poate fi completat în șapte limbi, care pot fi, de asemenea, comutate continuu în timpul completării.
Mai puține greșeli de scriere și greșeli: verificarea numărului coletului și a datelor de contact are loc acum la începutul procedurii de reclamație, eliminând problemele comune cu detalii incorecte – și făcând procedura de reclamație mult mai rapidă.
Pentru magazinele online, reclamația poate fi înregistrată cu ușurință
Înregistrare simplificată: acum puteți trimite pur și simplu o reclamație dând click pe pictograma „!” din Coletele trimise în secțiunea Client direct pe coletul solicitat. Acest lucru va pre-finaliza întreaga reclamație și trebuie doar să o confirmați cu câteva clickuri.
Colete de la transportatori externi: acum este posibilă și revendicarea automată a coletelor în funcție de numerele de urmărire externe și coletele în cadrul logisticii inverse.
Am îmbunătățit secțiunea Client: puteți găsi o filă nouă aici cu o prezentare generală online a statusului reclamațiilor deschise.
Informații importante pentru magazinele online: În curând, vom înceta să acceptăm reclamații prin e-mail
Voicebot cu inteligență artificială
În viitor, noua automatizare ne va permite să conectăm tehnologiile noastre de inteligență artificială la reclamații, iar astfel vom putea informa clienții cu privire la statusul reclamație și, dacă este necesar, va gestiona automat reclamația cu aceștia.
Mulțumim,
Packeta Romania