Cariere
Lucrător Depozit (București și Oradea)
Pe scurt
Candidatul ideal:
Experiența anterioară într-un depozit reprezintă un avantaj;
Bune abilități de organizare și planificare, atitudine proactivă, gândire analitică;
Cunoștințe operare pe calculator: MS Office;
Atenție la detalii, responsabilitate și seriozitate.
Atribuții:
Descarcarea/încărcarea camioanelor;
Scanarea coletelor și procesarea lor în sistem;
Sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare;
Pregătirea coletelor pentru expediere;
Daca te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
Cum funcționează
procedura de selecție?
01
Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.
02
Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.
03
Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.
04
Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!
05
Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.