Cariere

Dispecer Depozit ( Borș-Oradea și Dragomirești Deal-București)

Pe scurt

Ce părere ai despre ideea de a contribui la menținerea unui flux eficient și precis în gestionarea coletelor pe parcursul livrării? Ești atent la detalii și nimic nu îți scapă din vedere?

Dacă îți dorești să faci parte din succesul nostru, să ne dezvoltăm împreună și să ai satisfacția că, datorită implicării tale, clienții aleg Packeta, te invităm să te alături echipei noastre.

Hai în echipa Packeta! Ne vom asigura că ai parte de susținerea și grija de care ai nevoie.

Ce ar trebui să ai?

  • Abilitatea de organizare și structurare a informațiilor cu care lucrezi;

  • Aptitudinea de a utiliza Microsoft Excel (nivel basic);

  • Comunicare eficientă, interactivitate, vigilență;

  • Permis de conducere categoria B.

Ce ar trebui să faci?

  • Să comunici constant cu șoferii și clienții pentru a coordona livrările și ridicările de mărfuri;

  • Să programezi și să planifici rutele pentru transportul eficient și la timp al mărfurilor;

  • Să urmărești expedierile și să furnizezi actualizări privind starea acestora;

  • Să gestionezi situațiile și urgențele neprevăzute, cum ar fi întârzierile în trafic sau avariile vehiculelor;

  • Să centralizezi informațiile într-un tabel privind expedierile și documentele corecte pentru conformitate și facturare (transportul mărfurilor, direcționarea șoferilor etc.).

 

Daca te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!

Cum funcționează
procedura de selecție?

01

Vezi posturile vacante
Ai găsit job-ul care ți se potrivește? Pur și simplu apasă pe butonul de Autentificare și trimite-ne CV-ul tău. Nu ai un CV pregătit? Nu contează, completează formularul nostru! Nu va dura mai mult de 5 minute.

02

Așteaptă un răspuns
Solicitarea ta va ajunge la departamentul nostru de HR. Te rugăm să ne acorzi aproximativ 14 zile pentru a răspunde. Vom parcurge cu maxima atenție toate CV-urile primite din partea candidaților.

03

Vom stabili o întâlnire
De îndată ce selectăm candidații îi contactăm telefonic. De obicei, stabilim o întâlnire la unul dintre birourile noastre sau online.

04

Interviul
Vei cunoaște colegii de la HR, dar și viitori colegi cu care vei lucra direct sau indirect. Pregătește-ți întrebările, iar noi îți vom oferi toate răspunsurile! Vei gusta și cafeaua noastră excelentă!

05

Te invităm în echipă
În această etapă faci parte din echipa Packeta, pentru a pune în mișcare lumea comerțului online.