Cariere
Call Center Specialist
Pe scurt
Scopul general al postului îl reprezintă răspunsul cu promptitudine la solicitarile clienților și căutarea de soluții alternative la rezolvarea problemelor ridicate de aceștia.
Atribuții:
interactiunea telefonică/email cu clienții în vederea identificării problemelor și găsirii soluțiilor corespunzatoare;
furnizarea informațiilor solicitate (generale și personalizate);
menținerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clienților;
Candidatul ideal:
Foarte bune abilități de comunicare verbală și în scris, de organizare și planificare, atitudine proactivă, gândire analitică și spirit de echipă;
O bună cunoaștere a sistemelor de operare MS Office;
Rezistență la stres și abilitatea de a rezolva cu zambet situațiile conflictuale;
Cunoasterea limbii engleze – nivel conversațional;
Daca te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: cariere@packeta.ro. Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
Cum funcționează
procedura de selecție?
01
Vezi posturile vacante
02
Așteaptă un răspuns
03
Vom stabili o întâlnire
04
Interviul
05