Dragi colaboratori,
Pentru a spori siguranța predării coletului către destinatarul corect, introducem, începând cu data de 22 martie 2022, expedierea coletului cu verificare prin parolă sau document de identitate.
Datorită verificării cu o parolă, ne putem asigura:
- că garantat coletul dumneavoastră va ajunge în mâinile potrivite.
- că nu va exista niciodată o confuzie a destinatarilor sau chiar un posibil furt al coletului.
- că șoferii noștri au confirmarea certă că au livrat coletul destinatarului.
Cum va arăta parola?
Parola pentru expedierea coletului va fi formată din 7 cifre – numai numere, întotdeauna cu numărul 1 la început, de exemplu, 1 654321.
Opțiuni de verificare a coletului
Utilizarea unei parole
În momentul în care șoferul colectează coletul pentru expedierea la adresa declarată, clientul primește parola prin sms. Acest lucru oferă posibilitatea clientului să transmită parola, de exemplu, unui membru al familiei care va fi acasă atunci când coletul este livrat.
❗Este bine de știut că: Din motive de siguranță, șoferul nostru nu va cunoaște parola pentru expedierea coletului, doar destinatarul coletului îl va primi. După introducerea parolei, aplicația noastră de distribuție va evalua parola ca fiind corectă sau incorectă. În cazul unei parole corecte, aceasta va permite șoferului să colecteze orice sumă de numerar la livrare sau să expedieze coletul direct dacă nu se aplică numerar la livrare.
Utilizarea unui document de identitate
În cazul în care destinatarul nu are parola la el/ea în momentul livrării (de exemplu, uită telefonul), șoferul poate efectua verificarea folosind un document de identitate. Dacă destinatarul redirecționează mesajul cu parola către o altă persoană, persoana respectivă își va prezenta datele de indentitate.
❗ Informații importante: Șoferul introduce ultimele patru numere ale ID-ului în aplicația de distribuție atunci când verifică clientul după ID. Această înregistrare va fi salvată timp de 30 de zile și apoi ștearsă din sistemele noastre în conformitate cu reglementările GDPR.
Vești bune: Șoferul are opțiunea de a lăsa coletul, de exemplu, la recepția unei clădiri de birouri – este de acord cu destinatarul și alege o altă metodă de livrare în aplicație și adaugă o notă în care spune unde și la cine a fost lăsat coletul.
Mulțumim,
Packeta Romania